hirdetés

hirdetés

2013. április 22., hétfő

áthidaló kölcsön lakáshiteleseknek azonnal és feltételei




Tisztelt blog olvasók.
A segítségeteket szeretném kérni a következők miatt.
Egy ismerősömnek lettem az adóstársa, amikor szabad felhasználású hitelt vett fel. Csak úgy felelőtlenül nem akartam belemenni, ezért megkérdeztem a banki alkalmazottat, hogy milyen felelősséget kell vállalnom. Az ügyintéző megnyugtató választ adott. Nekem semmilyen felelősségem nincsen a hitelben, hiszen a szabad felhasználású kölcsön fedezete egy ingatlan. Ez fedezi az esetleges hitel bedőlés utáni egyenlítést a bank fele. Hogy tovább garantálja a felelősség mentességemet elmondta, hogy a fizetésemből sem fognak levonni, mert nem tehetik. Sajnos pár év múlva az ismerősöm nem fizette a havi törlesztőket.
áthidaló kölcsön lakáshiteleseknek azonnal,áthidaló lakáshiteleseknek feltételei
Nekem viszont elkezdt
ék küldeni a fizetési meghagyásokat. Engem becsapott az ügyintéző annak idején? Mit tegyek? Tudtok megoldást?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése